Balletje oefeningen

Ontdek op deze pagina vier nuttige video’s die je begeleiden bij het bereiken van hartcoherentie. Je leert balans te brengen in je lichaam en je ervaart de eerste positieve effecten op je welzijn.

Optimaal ademhalingstempo

In deze video volgt het balletje een ritme van 5 tellen inademen en 5 tellen uitademen, wat het optimale tempo is om hartcoherentie te bereiken. Als het tempo aanvankelijk te laag voor je lijkt, overweeg dan om een van de andere video’s te proberen. Als je tijdens de oefening moet gapen, wees gerust: dit is volkomen normaal en een teken dat je lichaam eindelijk de rust neemt die het nodig heeft.

Ontdek het ‘Werken aan veerkracht’-programma

Als je dit programma volgt zijn de dagen waarop je gefrustreerd en uitgeblust op de bank zit voorgoed voorbij! Met nieuwe energiereserves heb je weer zin in het ondernemen van dingen en het avontuur dat het leven te bieden heeft.

Je ontdekt de leukere versie van jezelf, vrij van stress en irritaties. Dankzij een opgeruimd hoofd, een frisse dosis energie en een boost in je creativiteit, presteer je optimaal en ervaar je plezier in je werk.

Het is haalbaar, bewezen door al onze deelnemers. Wat zou de impact zijn op jouw leven?

✔️ Ontdek het unieke programma

Versnelt tempo 1

Als het optimale tempo nog niet helemaal comfortabel voor je is, kun je het proberen met deze versie. Hierbij volg je een ademhalingsritme van 4,5 tellen inademen en 4,5 tellen uitademen.

Versnelt tempo 2

Indien zelfs het versnelde tempo 1 nog niet comfortabel aanvoelt, kun je beginnen met een ademhalingsritme van 4 tellen inademen en 4 tellen uitademen. Naarmate je hieraan gewend raakt, kun je vervolgens overstappen op de versie van 4,5 seconden.

Begeleide oefening

Ontdek de basisoefening van hartcoherentietraining en creëer balans in je zenuwstelsel met gedetailleerde stap-voor-stap begeleiding.